читання

Мета • Удосконалювати навички правильного і виразного читання; уміння виділяти головне. Розвивати уяву, мову. Виховувати бажання читати книги.
Обладнання, виставка книг, дискусійна сітка, розрізані прислів'я.
І Привітання.
Наш урок ми розпочнемо з загадки Не кущ, а з листочками, Не сорочка, а зшита. Не людина, а навчає. К Н И Г А
Назвати авторів книг, щоб були ці букви.
-        Подивіться на виставку книг
-        Що ви про них можете сказати?
-        Як можете охарактеризувати кожен вид книг?(Робота в групах).
Презентація груп.
-        Уявіть, що книги живі.
-        Чи подобається їм розмовляти?
-        На дискусійній шкалі покажем це.
III повідомлення теми.
ІV Опрацювання оповідання.
1.        Словникова робота, (по групах)
Букви    яріли        могутній    меркнути
     Минув   далекі      небачені   обкладинки
   Літери   світилися  мідний      гаснути 
   Пройшо  неблизькі незвичайні палітурка Пояснити: яріли, меркнути.
Прочитати: спокійно, здивовано, весело,голосно. 2 .Передбачення.
-З чого може починатися оповідання?
Прочитайте самостійно перший абзац І перевірте Щось співпало чи ні.
3Самостійне    читання.(перевірка)
4Читання вголос першого абзацу ланцюжком
 -Яке ключове слово
-Які слова були в цій книзі? ( вогняні)
 -Давайте прочитаємо перше речення другого абзацу.
- Що ж сталося на вашу думку?
-   Які ваші передбачення?
5. Чигання наступних двох абзаців ї перевірка передбачень.
-Яке передбачення справдилоеь?-»
-     Зявилось щось нове, чого ми не передбачили?
-     -Про яку рису характеру це говорить?
-   Як може завершитись ця історія?
6.Читання останнього абзацу.
 7. Псревірка розуміння тексту (робота в групах)
а) Подовжити оповідання.
Б) Взяти інтервю в інших групах,
 В) Яке відношення до цього оповідання.(синкант) .
8. Скласти розрізані приелівя і прочитати.

У Підсумок уроку.
 ( за допомогою тесту)
-       Тема розділу.
-        У якому вірші сонце перевертає сторінки?
-        Хто автор книги Сплячі книги?
-        Хто заснував першу бібліотеку на Київській Русі?
-       Який князь створив на Русі перші школи?
-        Яка мета цього розділу? Оцінювання
В зошиті на полі позначте:
!- працювали дуже хорошо.
+ -добре.
■ не задоволений собою.
VІ Домашнє завдання.
-       переказувати
-       прислівя про книгу
-       вірш
-       памятку як треба читати книги.


Комментариев нет:

Отправить комментарий