Тема: Світ такий
чудовий, різнокольоровий! Т. Коломієць «Подарунок».
Мета: Вчити
учнів виразно читати, формувати вміння сприймати зміст
вірша; розвивати творче мислення,
уяву. Виховувати любов до рідної
мови.
Обладнання: набір
зашифрованих слів, олівці.
Хід уроку
І Перевірка домашнього завдання.
1.
– Який розділ ми вивчаємо?
-
Яких ви запам’ятали
поетів?
-
Чим відрізняються вірші від оповідань?
-
Який вірш ви читали вдома?
2.
Читання віршів.
3.
Загадки (складені самостійно)
ІІ Мовна розминка
1.
Роз’єднайте слова і прочитайте речення.
Світтакийчудовийрізнокольоровий
-
Що робить наш світ різнокольоровим?
2.
Читання деформованих слів
Імийб (білий) тийвож
(жовтий)
Инйіс (синій) зеенйил (зелений)
Нийроч (чорний) жеоравийн (оранжевий)
3.
«Мікрофон»
-
Який ваш улюблений колір і чому?
4.
Скоромовка
( весело, здивовано)
5.
Гра «Колір»
(Я показую колір – а діти говорять слово, яке з ним асоціюється)
ІІІ Повідомлення теми і мети уроку
Ми будемо
сьогодні продовжувати читати кольорові
віршики. Зараз працюватимемо над віршем Т. Коломієць «Подарунок»
ІV Робота над
віршем Т. Коломієць «Подарунок»
1.
Читання вчителем
-
Що готували звірятка?
-
Кого запам’ятали з тих, які трудились над малюнком?
2.
Словникова робота.
3.
Читання ланцюжком
-
Які з кольорів використовує кожен з
героїв?
4.
Фізкультхвилинка
5.
Вибіркове читання
-
Хто намалював малюнок?
-
Який за кольором був цей малюнок?
-
Чи сподобався малюнок курчатку?
-
Прочитайте, що воно домалювало?
-
Як змінився від цього настрій малюнка?
-
Прочитайте, що домалювало жабеня?
-
Якого кольору був його пензлик?
-
Чому ви так думаєте?
-
Хто працював найвище?
-
Що метелик пофарбував?
-
А в який колір?
-
Прочитайте, що домалювало сонечко?
-
Над чим працювала бджола?
-
Чому кожен із героїв брав саме такий
колір, а не інший?
-
Чи сподобався усім малюнок?
-
Прочитайтеречення з вірша, що це
доводять.
6.
Робота з малюнком.
Розгляньте і ви цей малюнок
-
Чи все зобразив художник?
-
Хто зможе відкрити «диво – хатку»?
-
Прочитайте.
-
Спробуйте і ви її відчинити, назвавши
кольори в тому порядку, як вони йдуть у
вірші.
-
Ж-з-с- ч-к
7.
Виразне читання вірша в особах
8.
Робота в парах
(скласти вірші сенканти – курча, жабеня, бджола)
V Підсумок уроку
-
Який вірш ми читали на уроці?
-
Хто його написав?
-
Чий подарунок вам найбільше сподобався?
А тепер прочитайте таку пораду:
Якщо світ здається тобі чорно – білим, зроби його кольоровим.
VІ Домашнє завдання
1.Виразно читати
в особах.
2. Малюнки.
3. Вірші про
геоїв.
4. Загадки.
-
Комментариев нет:
Отправить комментарий